بهترین مارک رژ لب ایرانی و خارجی
نوشته شده توسط : آرامیس

به دنبال خرید بهترین مارک رژلب ایرانی و خارجی موجود در بازار هستید. امروزه برندهای زیادی شروع به تولید رژ لب کرده اند. تمام رژلب ها مقدار کمی سرب در ترکیبات خود دارند. چون رژلب ها زمان زیادی بر روی لب می مانند پس بسیار مهم است که سرب در ترکیبات آنها یافت نشود. از آن جایی که تولید کنندگان رژلب بسیار زیادند پس در این مقاله تصمیم داریم تا بهترین مارک رژلب ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم.

یک مارک رژلب خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

انتخاب رژ لب با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که این محصول بر روی لب های شما به مستقیم قرار می گیرد و ممکن است به صورت ناخواسته  وارد دهان و بدنتان شود. بنابراین توصیه می کنیم حتما از یک رژ لب خوب استفاده کنید. از جمله مهمترین ویژگی های رژلب خوب می توان به موارد زیر اشاره کنیم :

  • نداشتن سرب
  • ماندگاری طولانی
  • بافت سبک و نرم و منسجم
  • داشتن رنگدانه های غنی

بهترین مارک رژلب ایرانی و خارجی

در ادامه به معرفی بهترین رژلب های ایرانی و خارجی موجود در بازار با توجه به میزان فروش و نظرها و محبوبیت این رژلب های می پردازیم. رژ لب ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع آنها در ادامه مورد بررسی قرار می گیرند :

بهترین مارک رژلب مدادی ایرانی و خارجی

در ادامه بهترین رژلب های مدادی ایرانی و خارجی آورده شده اند :

رژلب مدادی مای مدل semi matt

رژ لب مدادی مای مدل semi matt دارای بافت نرم و سبک است که به راحتی بر روی لب کشیده می شود. این رژ دارای رنگدانه های غنی و خاص می باشد به همین دلیل ظاهری یک دست  وبدون نقص را بر روی لب ایجاد می کند. جلوه نهایی این محصول مات است و ماندگاری بالایی بر روی لب دارد.

ویژگی های رژ لب مدادی مای مدل semi matt

  • بافت نرم و سبک
  • جلوه نهایی مات
  • ماندگاری بالا
  • حاوی رنگدانه های غنی و خالص
  • نرم کننده و لطافت بخش لب
  • فاقد مواد شیمیایی مضر

برای خرید رژ لب مدادی مای مدل semi matt کلیک کنید.

رژ لب مدادی سکرت بایت کالیستا

رژلب مدادی سکرت بایت کالیستا یک انتخاب مناسب برای تمام کسانی است که به دنبال یک رژ لب با کیفیت هستند. سیکرت بایت کالیستا دنیای رنگ‌ها را با ماندگاری بالا و لمسی جادویی به لب‌های شما هدیه می‌کند. این رژ لب کالیستا دارای بافتی یکدست و یکنواخت است و از پوسته پوسته شدن لب جلوگیری می‌کند. رژلب مدادی سیکرت بایت کالیستا (Secret Bite Lipstick) دارای ۶ رنگ فوق‌العاده جذاب است.

رژ لب مدادی سیکرت بایت کالیستا بافتی پر رنگ، لطیف و سبک دارد و نمایی بی‌نظیر، جذاب و پر انرژی به لب‌های شما می‌دهد. این رژلب با ۶ رنگ در طیف‌های نارنجی، صورتی و قرمز زیبایی دخترانه را به چهره جذاب شما هدیه می‌کند. این رژلب کالیستا ماندگاری بالایی داشته و بدون تغییر رنگ بر روی لب‌های شما باقی می‌ماند. هم‌چنین فاقد مواد مضر برای پوست لب شما بوده و رطوبت مورد نیاز برای سلامتی لب‌های شما را تامین می‌کند.

ویژگی های رژلب مدادی سکرت بایت کالیستا

• بافتی سبک، جذاب و پر رنگ
• استفاده آسان
• ظاهری یکدست، صاف و بی‌نقص
• ماندگاری بسیار بالا
• عدم ایجاد خشکی روی لب
• جلوگیری از پوسته پوسته شدن لب
• نرم کننده
• دارای ۶ رنگ

رژلب مدادی سکرت بایت کالیستا

برای خرید رژ لب مدادی سکرت بایت کالیستا کلیک کنید.

بهترین رژلب های مایع ایرانی و خارجی

در ادامه بهترین رژلب های مایع ایرانی و خارجی معرفی شده اند :

رژ لب مایع با دوام بالا نوت Note

رژ لب مایع با دوام بالا نوت Note با داشتن ترکیباتی مانند روغن ماکادامیا و شی باتر به لب ها ظاهری حجیم و درخشان می دهد و فرمول خاص این محصول باعث حفظ رنگ آن به مدت طولانی می شود.

رژ لب مایع با دوام بالا نوت Note

برای خرید رژ لب مایع با دوام بالا نوت Note کلیک کنید.

رژ لب مایع ویوید شاین کالیستا

رژ لب مایع ویوید شاین کالیستا یک انتخاب مناسب برای هر خانمی است. لیپ گلاس و رژ لب مایع براق ویوید شاین کالیستا (Vivid Shine Lipgloss) یکی دیگر از محصولات برند کالیستا است که فاقد پارابن است و جلوه‌ای براق به لب های شما می‌دهد. رژلب مایع ویوید شاین کالیستا (vivid shine) از دسته رژ لب های مایع کالیستا است که به لب‌‌ها درخشش و جلوه زیبایی می‌بخشد. این رژ لب همچنین از دسته رژ لب‌های براق محسوب می‌شود که در بین رژ لب‌های مایع براق، یک پیشنهاد بی‌نظیر برای خانم‌‌ها است. رژلب مایع براق ویوید شاین دارای طیف رنگی متشکل از ۸ رنگ جذاب است.

در ترکیبات لیپ گلاس ویوید شاین کالیستا از موم عسل بهره برده شده است. موم عسل به ترمیم پوست لب های آسیب دیده ناشی از خشکی کمک می‌کند.
این رژ لب کالیستا با انعکاس نور لب‌های شما را براق و درخشان می‌کند.
رژلب مایع ویوید شاین کالیستا با پوشش یکنواخت، جلوه زیبایی به لب‌های شما می‌دهد.

رژ لب مایع ویوید شاین کالیستا

برای خرید رژ لب مایع ویوید شاین کالیستا کلیک کنید.

رژ لب مایع مات کالیستا با دوام

رژ لب مایع مات کالیستا با دوام یک انتخاب مناسب برای خانم هایی است که به دنبال یک رژ لب مایع بادوام می گردند. رژ لب مایع مات کالیستا (Stain Matt Lipgloss) از دسته رژهای مایع و مات محسوب می‌شود که بیشتر توسط دختران و خانم‌های جوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رژ لب مایع مات کالیستا بافت مات و مخملی دارد. این خاصیت این محصول سبب پوشش دهی عمقی آن می‌شود.
وجود ویتامین E در ترکیبات این رژلب مایع مات کالیستا سبب جلوگیری از خشکی لب می‌شود.

رژ لب مایع مات کالیستا با دوام

برای خرید رژ لب مایع مات کالیستا با دوام کلیک کنید.

رژ لب مایع مات پرفکشن مت بلک دایموند مای

رژ لب مایع مات پرفکشن مت بلک دایموند مای دارای ماندگاری بالا و خاصیت مرطوب کنندگی است. به همین دلیل رژلب‌ های مایع آن‌ها را به رقیب جدی رژلب‌ های جامد تبدیل کرده که به خصوص در بین دختران و بانوان جوان طرفداران زیادی دارد، زیرا با تنوع رنگی شاد خود، شور و نشاط جوانی را به چهره‌ها هدیه می‌دهد. رژلب مایع مات پرفکشن مت بلک دایموند مای با بافتی نرم و مخملی و رنگ‌های متنوع همه انتظارات شما را از یک رژلب مایع پاسخ داده و به دلیل برخورداری از مواد مغذی و مرطوب‌کننده، مانع از خشکی و پوسته شدن لب‌ها می‌شود.

رژلب مایع مات پرفکشن مت بلک دایموند مای بافتی نرم و مخملی دارد و بدون ایجاد حس سنگینی و چربی، روی لب پوشش کاملی روی آن به وجود می‌آورد. این محصول موجب خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها نمی‌شود و احساس کشیدگی روی آن ایجاد نخواهد کرد.

  • این محصول حاوی رنگدانه‌های قوی و غنی بوده و با رنگ‌های متنوع و جذاب خود سلیقه‌های مختلف را پوشش می‌دهد.
  • رژ لب مایع پرفکشن مات بلک دایموند از جدیدترین فرمولاسیون اروپا در تولید خود بهره گرفته و به دلیل ماندگاری طولانی و بدون تغییر رنگ، نمایی دلپذیر به وجود آورده و طرفداران زیادی به خود جلب کرده است.
  • رنگ مات در کنار بافت مخملی این محصول بلک دایموند سبب شده تا نمایی مات و یکدست به لب‌ها بدهد و از این رو برای همه سلیقه‌ها و همه بانوان در گروه‌های سنی مختلف قابل مصرف است.
  • این رژلب مایع بلک دایموند در ۱۲ رنگ متنوع حاوی ترکیباتی با بالاترین میزان رنگ دهی بر روی لب‌ها بوده و برای ساعت‌ها بدون تغییر بر روی لب باقی می‌ماند.

رژ لب مایع مات پرفکشن مت بلک دایموند مای

برای خرید رژ لب مایع مات پرفکشن مت بلک دایموند مای کلیک کنید.

رژ لب مایع مات نوت سری Mattemoist

رژ لب مایع مات نوت سری Mattemoist مایع بودن این رز لب باعث می شود تا لب ها نرم و شاداب شوند. در 16 رنگ فریبنده و جذاب تولید شده است. در فرمولاسیون این رژ لب روغن ماکادامیا و ویتامین E وجود دارد که سبب مرطوب نگه داشتن لب و ماتی آن در طی روز می شود.

رژ لب مایع مات نوت سری Mattemoist

برای خرید رزلب مایع مات نوت سری mattemoist  کلیک کنید.

رژلب مایع مک

رژ لب مایع مک با جذابیتی که به لب ها می دهد بی شک پرفروش ترین رژ لب مک است و جلوه ای صاف و یکدست به لب ها می بخشد، خطوط را محو می کند. زیرا دارای خاصیت آبرسانی است و تا 10 ساعت رطوبت را در پوست حفظ می کند. این محصول جلوه ای مات و مخملی به لب های می دهد و تا 10 ساعت بدون تغییر رنگ باقی می ماند. به دلیل بافت سبکی دارد به هیچ وجه احساس سنگینی بر روی لب ایجاد نمی کند.

برای خرید رژ لب مایع مک کلیک کنید.

بهترین رژ لب جامد ایرانی و خارجی

چند نمونه از رژلب های جامد موجود در بازار عبارتند از :

رز لب جامد با دوام لانگ ورینگ نوت Note مدل Longwearing

رز لب جامد با دوام نوت Note این رژ لب در 9 رنگ متفاوت با بافت نرم و لطیفی که دارد ظاهر مطلوبی به لب ها می بخشد. فرمول خاص این رژ لب باعث می شود دوام و درخشندگی آن برای مدت طولانی حفظ شود.

رز لب جامد با دوام لانگ ورینگ نوت Note مدل Longwearing 16

برای خرید رز لب جامد با دوام لانگ ورینگ نوت Note مدل Longwearing کلیک کنید.

رژ لب جامد مات کالیستا Callista Matt Lipstick

رژ لب جامد مات کالیستا یکی از محبوب ترین رز لب های مات موجود در بازار است. رژ لب جامد مات کالیستا (Matt Lipstick) این ویژگی را دارد که هم جلوه طبیعی به آرایش لب‌های شما بدهد و هم با برخورداری از مواد غنی و ویتامینه، پوست لب را بازسازی و چروک‌های ریز اطراف لب را ترمیم کند. رژ لب جامد مات کالیستا با پوشش یکنواخت خود بر روی لب‌ها از خشکی پوست آن جلوگیری می‌کند.

  • آنچه رژ لب جامد مات کالیستا را از محصولات مشابه در بازار متمایز کرده، بهره‌گیری از ویتامین‌ها و تنوع رنگی محصولات آن است که در ۱۲ رنگ دلنشین و به همراه رایحه‌ای خوش عرضه شده است.
  • رژلب جامد مات کالیستا نه تنها فاقد سرب بوده، بلکه در تولید آن از موم عسل استفاده شده است که به دلیل داشتن ویتامین E ضمن حفظ رطوبت لب، از سلامت لب‌ها نیز به خوبی مراقبت می‌کند.
  • این رژ لب کالیستا که از بهترین مواد اولیه شرکت‌های اروپایی تولید شده، گزینه‌ای مناسب برای بانوان شیک و باسلیقه به خصوص خانم‌های جوان و دختران نوجوان است که پوست لب‌ها را صاف و یکنواخت ‌می‌کند.

رژ لب جامد مات کالیستا

برای خرید رژ لب جامد مات کالیستا Callista Matt Lipstick کلیک کنید.

رژ لب جامد مات ستین لوکس بلک دایموند مای

رژ لب جامد مات ستین لوکس بلک دایموند مای یک محصول با کیفیت ایرانی است. رژلب یک محصول زیبا، رنگی و دوست داشتنی برای همه بانوان است که رنگ‌های آن، حس سرزندگی و نشاط را به چهره هدیه می‌کند و اگر با مواد آبرسان و مغذی برای پوست لب همراه شود، محبوبیت آن چند برابر می‌شود. رژلب جامد مات ستین لوکس بلک دایموند مای با برخورداری از بافتی ابریشمی و قابلیت ماندگاری طولانی، به آسانی بر روی لب‌ها کشیده شده و با ساختار زیبای پر رنگی که دارد، جلوه جذاب مات و مخملی را به لب‌ها می‌بخشد.

رژ لب جامد مات ستین لوکس بلک دایموند مای

برای خرید رژ لب جامد مات ستین لوکس بلک دایموند مای کلیک کنید.

 

 

 

 

منبع :بهترین مارک رژ لب ایرانی و خارجی





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: